AANVULLENDE INFORMATIE

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@goudzaken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

1. BESCHADIGD BIJ ONTVANGST

Mocht je per ongeluk een beschadigd of verkeerd product hebben ontvangen, laat dit zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen weten. 

2. PRODUCT GARANTIE

Als het mankement zich binnen 12 maanden na levering voordoet, is het mogelijk om een declaratie in te dienen. Let op, dit is met uitzondering van edelmetaal. 

3. ONEIGENLIJK GEBRUIK

Wanneer het mankement is veroorzaakt door val- stoot of waterschade, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik ligt, is het niet mogelijk om aanspraak te maken op gratis reparatie of vervanging. 

De waardering van goudzaken.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 62 reviews.
0
    0
    WINKELMAND
    JE WINKELMAND IS LEEG